Konfiguracja krajów wysyłki w PrestaShop

Konfiguracja krajów wysyłki w PrestaShop jest kluczowa dla skutecznego prowadzenie sklepu internetowego aby zapewnić zapewnia elastyczność i wygodę dla twoich klientów. Ten prosty przewodnik krok po kroku pomoże Ci precyzyjnie określić obszar dostaw wysyłki. Po wykonaniu konfiguracji Twoje kraje dostępne do wysyłki zostaną zaktualizowane.

Logowanie

Aby rozpocząć, zaloguj się do panelu administracyjnego swojego sklepu PrestShop. Wpisz swoje dane logowania i kliknij przycisk „zaloguj się”.

Okno logowania do panelu admina PrestaShop

 

Panel administracyjny

W panelu administracyjnym, po lewej stronie w menu, w zakładce „Ulepszenia” rozwiń listę „Międzynarodowy”. Z rozwiniętej listy wybierz opcję „Położenie”.

Wybór opcji w panelu administratora

W nowo otwartym oknie wybierz zakładkę „Kraje”. Będzie to lista dostępnych krajów, które można dodać lub usunąć jako kraj wysyłki.

Wybór zakładki "Karaje"

W oknie „Kraje” wyszukaj za pomocą filtrów (np. ID kraju, Nazwa Kraju, kod ISO itd.) kraj, który chcesz dodać jako kraj wysyłki.

Filtry wyszukiwania krajów wysyłki

Po wykorzystaniu filtra pojawi Ci się wyszukiwany kraj wraz z informacjami oraz z opcją możliwości edycji.

Edycja wyszukiwanego kraju

 

W ostatnim kroku podczas edycji kraju znajdź opcję „Włączone” i kliknij suwak tak aby był w kolorze zielonym i żeby napis obok był wyświetlony jako „Tak”. Kiedy już masz dany kraj „włączony” kliknij w dolnym prawym rogu przycisk „zapisz”.

Ustawienie kraju jako kraj wysyłki

Po zapisaniu wprowadzonych zmian powinieneś wrócić do okna wyszukiwania krajów z pozytywną informacją o treści „Zaktualizowano pomyślnie”.

Potwierdzenie wprowadzonych zmian

Mam nadzieje że ten przewodnik krok po kroku pomógł Ci zrozumieć proces dodawania krajów wysyłki w PrestaShop. Pamiętaj, że możesz dowolnie dodawać modyfikować i dostosowywać tę konfigurację w zależności od wymagań Twojego sklepu i preferecji klientów.

Zamów wycenę
Polityka prywatności | Regulamin
Pro-link 2005-2020